נשים בהריון וחולה סרטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בהריון מתקדם (שבוע 26). רציתי לשאול האם יש בעיה לעבוד עם אדם חולה סרטן העובר כימותרפיה והקרנות ומגיע לעבודה מייד לאחר כל טיפול. הכוונה האם הוא מפיץ קרינה וזה מסוכן לאשה בהריון? יודגש כי העבודה היא באותו חדר, חדר קטן מאוד ללא חלון כל יום שעות מרובות. תודה רבה.
לא, אין סכנה. הכימותפריה והקרינה לא מועברים ממנו דרך האוייר לחלל החדר. בברכה, ד"ר יפת יובל, רופא נשים, מומחה ברפואת נשים ומיילדות דיקור מי שפיר, סקירת מערכות העובר, יעוץ ומעקב בהריונות בסיכון גבוה ברודצקי 43 רמת אביב, טל. 05444564018 מנהל המיון הגינקולוגי "שיבא" תל השומר
תודה על התגובה! האם מותר ללחוץ את ידו?