דימום שנמשך
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
התחיל אצלי דימום קל לפני 4 ימים הפסיק וכעבור יום המשיך והתחזק הייתי אצל הרופא שבוע 5 אין עדין דופק שק הריון 7 מ"מ עם חלמון הוא אמר שהסיכוי הוא 50 % ולבוא שוב לבדיקה עוד שבוע אלא אם כן זה יתחזק . רציתי לשמוע את החוות דעת שלך ואם העובר נופל אחרי כמה זמן אפשר שוב להיכנס להריון? ( יש לי דם O- אחרי 4 ימי דימום קיבלתי אנטי D מה הסיכונים?אם יש... )
איני יכול להעריך את הסכויים. לגבי ההמשך אחרי הפלה, חיזרי אלינו אם תהיה הפלה. בברכה, ד"ר יפת יובל, מומחה ברפואת נשים ומיילדות. דיקור מי שפיר, סקירת מערכות העובר, מעקב וטיפול בהריונות בסיכון גבוה. רפואת האם והעובר, ברודצקי 43 רמת אביב, 0544564018. מנהל המיון הגינקולוגי, בי"ח "שיבא" תל השומר.