תנועות עובר- דחוף!!
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נמצאת בשבוע ה- 19 להריון עם תאומים. זהו הריון שני שלי. אני עדיין לא מרגישה את תנועות העוברים ואני מאוד לחוצה מזה. בדיקה אחרונה היתה הסקירה המוקדמת לפני כשלושה שבועות. האם זה נורמלי לא להרגיש עדיין את תנועות העובר. כמדומני שאת בני הבכור התחלתי כבר להרגיש בשלב זה וחשבתי שבגלל שזהו הריון שני וגם בגלל שאלה תאומים אני לבטח צריכה כבר להרגיש אותם. מה דעתך? קשה לי לחשוב על דברים אחרים מרוב שאני מוטרדת. אודה לך על תשובה מהירה.
זה נורמאלי לא להרגיש תנועות עדיין, ואכן הדרך היחידה לדעת שהכל בסדר, בשלב זה של ההריון, היא באולטרסאונד.