רעלת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 36 וחושבת על הריון 3 . בהריון השני שלי היתה לי רעלת הריון קשה (ל"ד גבוה,חלבון בשתן,בצקות,כאבי ראש,,) ילדתי בשבוע 38 בלידה רגילה בת. בהריון הראשון שלי הכול היה תקין וילדתי בשבוע 38 בלידה רגילה ותקינה. שאלתי - מה הסיכויים לרעלת בהריון ה - 3 ומה עליי לעשות בכדי למנוע זאת? אני בדילמה קשה האם להיכנס להריון או לא בגלל זה ..תודה מראש.
נדרשים פרטים מלאים ומדויקים על ההריונות הקודמים, ועברך הרפואי הכללי. שוחחי על כך עם רופא נשים. לא ניתן לענות לך דרך האינטרנט. בברכה, ד"ר יפת יובל, מומחה ברפואת נשים ומיילדות. דיקור מי שפיר, סקירת מערכות העובר, מעקב וטיפול בהריונות בסיכון גבוה. רפואת האם והעובר, ברודצקי 43 רמת אביב, 0544564018. מנהל המיון הגינקולוגי, בי"ח "שיבא" תל השומר.