דיקור מי שפיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר 1. האם זה בסדר לבצע בדיקת מי שפיר בשבוע 22? 2. מתי חולפת סכנת ההפלה? (לאחר כמה ימים, לאחר חודש....?) 3. מה הסיכון להפלה בבדיקה זו? 4. היכן ניתן לקבל המלצה לרופא טוב לבדיקה זו ברזור רעננה תודה רבה ויום נעים
1. בדרך כלל הבדיקה מתבצעת אחרי השבוע ה-16 להריון עד השבוע ה-20. אני ממליצה לך להתייעץ עוד היום עם הרופא לגבי בדיקה בשבוע 22. 2. מומלץ לנוח בבית 24 שעות אחרי הבדיקה ובמשך 72 שעות לא לעשות שום פעילות מאומצת. 3. הסיכון להפלה הוא חצי אחוז. 4. לגבי רופא ברעננה, תלוי אם את עושה אצל רופא מקופת החולים שלך או באופו פרטי. אני בכללית ואם גם את חברת כללית אז יש להם באתר בית שלהם סרגל לחיפוש רופאים בארץ לפי התמחויות. 5. כתבה על בדיקת מי שפיר : http://www.clalit.org.il/HE-IL/Family/pregnancy/examination/articles/amnio.htm