דלקת
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני סובלת כבר שנים מדלקות חוזרות ונשנות בנרתיק. ב-3 חודשים האחרונים אנחנו מנסים להיכנס להריון ובשבוע האחרון שוב הדלקת חזרה זה לאחר הביוץ, אז אולי יהיה הריון. איזה תרופות ניתן לקחת לדלקת? בד"כ הרופא נשים נותן לי ספורנוקס , אבל הבנתי שאי אפשר לקחת את הכדורים הנ"ל בהריון או אם יש אפשרות כזאת. תודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
יש מגוון תכשירים. למשל טבליות פולידין לדניות, שמותר לקחת בהריון. ד"ר יפת יובל, מומחה ברפואת נשים וילוד דיקור מי שפיר, סקירת מערכות העובר, יעוץ ומעקב בהריונות בסכון גבוה ברודצקי 43 רמת אביב, טל. 0544564018 מנהל מיון נשים, בי"ח "שיבא" תל השומר