הריון לאחר הפלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, לפני כ- 8 שבועות היתה לי הפלה יזומה בשבוע 10 מאחר והעןבר לא התפתח כראוי. אני בת 40 ומאוד רוצה לנסות להרות. הרופא אמר לי שתוך 3 שבועות אני אקבל מחזור. עד היום לא קיבלתי כאמור עברו כ- 8 שבועות. האם יש סיכוי שנקלטתי להריון או שאם לא היה עדיין מחזור אין סיכוי שהיה ביוץ?? אודה לתשובתך. בברכה
ראשית אתקן את ההגדרה. לא היתה לך הפלה יזומה אלא טבעית. הפלה יזומה זו הפסקה יזומה של הריון חי. לשאלתך: יתכנו מספר אפשרויות. החשובה: הריון. בצעי בדיקה ופני לרופאך עם התוצאה.