הפסקת סימנים
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר יפת שלום רב, ראשית ברצוני להודות לך על תשובותיך. ראוי מאוד להערכה. שאלתי - אני בשבוע 12 ומזה 3 שבועות יש הקלה עצומה בבחילות והקאות. ברור לי שרק אולטראסאונד יכול להראות על תקינות הריון אך עדיין אי אפשר לרוץ על כל חשש (אחרת אהיה שם על יומיים...). האם סביר שהסימנים יעלמו בסביבות השבוע ה - 10 ואם כן מה הסיבה הקלינית לכך? אני ממש מרגישה רגיל (אפילו לא מרגישה בהריון) (אולטרא סאונד תקין שבוע 7 ובשבוע 9)
אין לי מה להוסיף על המידע שרשמת בשאלתך. היעלמות הסימנים אינה מדד למצב ההריון, והיא תתכן בנוכחות הריון תקין. אם את לא רגועה, בצעי אולטרסאונד.