אני קצת מבולבלת לגבי שבועות הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום וחג שמח,אני קצת מבולבלת לגבי שבועות ההריון,אני בשבוע 13 ולפי הטיפת חלב כבר אני בחודש רביעי,לעומת טבלאות אחרות באתרים של הריון שמציינים עד שבוע 15 חודש שלישי,באיזה חודש אני ,כאשר אני בשבוע 13 ? תודה סיגל
אני, כמו רבים אחרים לא סופר חדשים אלא רק שבועות וימים. ספרי שבועות שלמים מתחילת ווסת אחרון. בברכה, ד"ר יפת יובל, מומחה ברפואת נשים ומיילדות דיקור מי שפיר, סקירת מערכות העובר, מעקב וטיפול בהריונות בסיכון גבוה רפואת האם והעובר, ברודצקי 43 רמת אביב, 037441618 מנהל המיון הגינקולוגי, בי"ח "שיבא" תל השומר