גרידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! אני עברתי גרידה בחודש 3 להריון. מאז עברו 5 ימים, עדיין נמשך דימום קליל אבל זה אמרו לי שבסדר, ובנוסף לכך אני עדיין מרגישה חולשה, דפיקות לב בכל מאמץ קל והתקפים של כאבים באיזור גב התחתון, במיוחד אחרי שאני יושבת זמן מה. האם כל זה בעקבות הגרידה? בתודה מראש.
בדרך כלל, צריך להרגיש שיפור ניכר אחרי 5 ימים. לאור תלונתך, נראה שכדאי לך לגשת לבדיקת רופא נשים. בברכה, ד"ר יפת יובל, מומחה ברפואת נשים ומיילדות דיקור מי שפיר, סקירת מערכות העובר, מעקב וטיפול בהריונות בסיכון גבוה רפואת האם והעובר, ברודצקי 43 רמת אביב, 037441618 מנהל המיון הגינקולוגי, בי"ח "שיבא" תל השומר