בדיקת דם
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר יפת שלום, עשיתי בדיקת הריון ביתית שיצאה חיובית, וכעת אני בערך בשבוע 5. הלכתי לקופת חולים כדי לעשות בדיקת דם, אך האחות טענה שאם יצאה לי תשובה חיובית בבדיקה הביתית אין צורך לעשות בדיקת דם וצריך לחכות לאולטראסאונד בשבוע 7-8. האם נכון לנהוג כך, או שאני כן צריכה לבצע בדיקת דם? תודה, מיכל.
אני סבור שרופא מטפל, שמכיר את הרקע הרפואי שלך צריך להחליט אם את זקוקה לבדיקת דם כזו או אחרת. אין חוקים אחידים בנושא. בברכה, ד"ר יפת יובל, מומחה ברפואת נשים ומיילדות דיקור מי שפיר, סקירת מערכות העובר, מעקב וטיפול בהריונות בסיכון גבוה רפואת האם והעובר, ברודצקי 43 רמת אביב, 037441618 מנהל המיון הגינקולוגי, בי"ח "שיבא" תל השומר