הפרשות חומות
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר. בת 30, בהריון שבוע 7+2 לאחר IVF (החזרת מוקפאים). לפני שבוע ביצעתי אולטרסאונד בו ראו שק הריון ברחם, שק חלמון ותחילתו של דופק עוברי. מקבלת תמיכה של נרות אנדומטרין (3 פעמים ביום) וכדור 1 פרוגינובה. בימים האחרונים התחילו להופיע הפרשות חומות לסירוגין (יום כן, יום לא וכו'). אולטרסאונד הבא נקבע ליום א' ה- 15.04.07. לבינתיים אשמח לקבל את דעתך. האם יש צורך למהר ולבצע בדיקה דחופה? האם ההפרשות מלמדות על בעיה כלשהי? תודה מראש וחג שמח, שירה
ההפרשות החומות אינן תקינות, אך בהחלט יתכן שהכל בסדר עם ההריון. התיעצי עם רופאך לגבי הצורך להבדק ובאיזה דחיפות. מהמידע שמסרת אינני יכול להתחייב. בברכה, ד"ר יפת יובל, מומחה ברפואת נשים ומיילדות דיקור מי שפיר, סקירת מערכות העובר, מעקב וטיפול בהריונות בסיכון גבוה רפואת האם והעובר, ברודצקי 43 רמת אביב, 037441618 מנהל המיון הגינקולוגי, בי"ח "שיבא" תל השומר