דימומים עם אקקלומין
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מטופלת מזה שלושה חודשים באיקקלומין בחודשים הראשונים לקחתי כדור אחד ביום ובחודש השלישי 2 כדורים במעקב זקיקים במשך חודשיםם הרירית היתה 9 N,מ וזקיק מוביל בחודש הראשון 18 מ"מ ובחודש השני 21 מ"מ ביום ה12 החודש השלישי הרופא אמר לי שאין צורך במעקב זקיקים ודוקא החודש זה היו לי בעיות ביום ה17 מתחילת המחזור קיבלתי שוב מחזור דימום 5 ימים ממש כמו חמזור דיברתי עם הרופא שלי והוא ביקש שאני יעבור בדיקת הריון במידה ולא אקבל בתאריך המיועד. האם הגיוני שאקבל מחזור ביום 17 עם אקקלומין ואולי כן יהיה הריון.
שאלתך שייכת לתחום פריון, לא לפורום הנוכחי. ד"ר יפת יובל, מומחה ברפואת נשים וילוד דיקור מי שפיר, סקירת מערכות העובר, מעקב ויעוץ הריונות בסכון גבוה ברודצקי 43 רמת אביב, תל אביב, 0544564018 מנהל המיון הגינקולוגי, "שיבא" תל השומר