גייז והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר יפת,שלום רב. אני בחור גיי בן 27.אני מעוניין להביא ילדים לעולם עם בן זוגי. רציתי לדעת האם קיימות אלטרנטיבות נוספות להבאת צאצאים לעולם במגדר ההומוסקסואלי לבד מהאפשרות בשימוש באם פונדקאית.(וכמובן אימוץ) שמעתי שישנה אפשרות להשתמש בזרע של שני גברים שונים לשם הפריית ביצית אחת וכך ליצור ילד משותף של שני גברים בביצית אחת. האם זה נכון? תודה, א27
שאלתך שייכת לתחום פריון, לא לפורום הנוכחי. ד"ר יפת יובל, מומחה ברפואת נשים וילוד דיקור מי שפיר, סקירת מערכות העובר, מעקב ויעוץ הריונות בסכון גבוה ברודצקי 43 רמת אביב, תל אביב, 0544564018 מנהל המיון הגינקולוגי, "שיבא" תל השומר