חומצה פולית לפני כניסה להריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני מעוניינת להיכנס להריון (שני) ואני בריאה.לפני ההריון הקודם לקחתי 3 חודשים חומצה פולית. האם זה באמת חשוב ומשמעותי לקחת 3 חודשים לפני כניסה להריון? תודה מראש.
החשיבות היא שמיד עם ההפריה, תהיה רמה טובה של חומצה פולית בדם. לכן לוקחים מראש ולא רק עם אבחון ההריון. ד"ר יפת יובל, מומחה ברפואת נשים וילוד דיקור מי שפיר, סקירת מערכות העובר, מעקב ויעוץ הריונות בסכון גבוה ברודצקי 43 רמת אביב, תל אביב, 0544564018 מנהל המיון הגינקולוגי, "שיבא" תל השומר