בדיקות
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אשתי נמצאת בשבוע ה22 להריון, בסקירת המערכות השניה נמסר לה שאגן כלייה הוא בגודל 4 מ"מ ויש צורך במעקב. מין העובר הוא זכר. אשמח לקבל מידע בנושא אמיר
זה ממצא על גבול הנורמאלי. אם בסקירה רחבה הכל תקין, הרי שאין מקום לדאגה אלא מעקב בלבד, כל מספר שבועות, לפי שיקול הרופא המטפל. ד"ר יפת יובל, מומחה ברפואת נשים וילוד דיקור מי שפיר, סקירת מערכות העובר, מעקב ויעוץ הריונות בסכון גבוה ברודצקי 43 רמת אביב, תל אביב, 0544564018 מנהל המיון הגינקולוגי, "שיבא" תל השומר
www.tevalife.com http://www.tevalife.com/article.asp?id=הריון