ביקור בבית חולים בתחילת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בשבוע 10 להריוון ורציתי לדעת אם זה בסדר ללכת לבקר חולה בבית חולים. השאלה שלי נובעת מריבוי החיידקים בבתי החולים . האם יש חשש וסיכוי לפגיעה בהריון מביקור קצר של כרבע שעה? תודה וחג שמח
אם יש חשש לקרבה לחולה במחלה מזוהמת, העוברת באויר, אזי ממלץ להמנע. בכלל, וביחוד בהריון. ד"ר יפת יובל, מומחה ברפואת נשים וילוד דיקור מי שפיר, סקירת מערכות העובר, מעקב ויעוץ הריונות בסכון גבוה ברודצקי 43 רמת אביב, תל אביב, 0544564018 מנהל המיון הגינקולוגי, "שיבא" תל השומר