גלוקו-ג'ל בהריון עם סוכרת נעורים
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, האם יש מניעה להשתמש בגלוקו- ג'ל 15 (ג'ל גלוקוז לספיגה מהירה) במהלך ההריון למצבי היפו בסכרת נעורים? (השופפרת מכילה 15 גר' גלוקוז. הרכיבים: דקסטרוז, גליצרין, תאית מעובדת, ניפגין, ניפזול..) תודה,
לקריאה נוספת והעמקה
לא ראיתי ברשימה ששלחת חומר בעייתי בהריון, אך ממלץ שתתיעצי עם פורום תרופות בהריון, באתר מ"שיבא". ד"ר יפת יובל, מומחה ברפואת נשים וילוד דיקור מי שפיר, סקירת מערכות העובר, מעקב ויעוץ הריונות בסכון גבוה ברודצקי 43 רמת אביב, תל אביב, 0544564018 מנהל המיון הגינקולוגי, "שיבא" תל השומר