זריקה נגד אבעבועות והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ותודה, לאחרונה קיבלתי 2 זריקות נגד אבעבועות רוח בהפרש של 6 שבועות ביניהם בהוראת הרופא נאמר לי שאסור להיכנס להריון חודש לאחר הזריקה השנייה ורופא אחר אמר לי שלושה חודשים אחריה... הייתי רוצה לדעת בדיוק כמה זמן עלי לחכות? תודה וחג שמח
לקריאה נוספת והעמקה
אני מעדיף 3 חדשים, לשם קבלת רמה מקסימלית של חיסון, עם הכניסה להריון. בברכה, ד"ר יפת יובל, רופא נשים, מומחה ברפואת נשים וילוד דיקור מי שפיר, בצוע סקירת מערכות העובר, יעוץ ומעקב בהריונות בסיכון גבוה ברודצקי 43 רמת אביב, טל. 0544564018 מנהל המיון הגינקולוגי, בי"ח "שיבא" תל השומר