כדורים: דיאמוקס בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני מתכוונת לטייל בטיבט בקרוב, אהייה בשבוע 11-12 להריון הבנתי שצריך לקחת דכורי דיאמוקס (Diamox) או בשם הגנרי ACETAZOLAMIDE במקרה של מחלת גבהים. האם מותר להשתמש בכדורים אלו בהריון? אם לא האם יש כדורי תחליף? יש לציין שאני כבר בסין תודה מראש
התרופה אינה ממלצת בהריון. למרות שלא הוכח שגורמת נזק. אבל אין מחקרים ששללו זאת. לגבי תרופה חלופית, אינני מומחה למחלת גבהים. בברכה, ד"ר יפת יובל, רופא נשים, מומחה ברפואת נשים וילוד דיקור מי שפיר, בצוע סקירת מערכות העובר, יעוץ ומעקב בהריונות בסיכון גבוה ברודצקי 43 רמת אביב, טל. 0544564018 מנהל המיון הגינקולוגי, בי"ח "שיבא" תל השומר