כאבים בעת שהעובר נע
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום אני בשבוע 36. לפני כשבועיים התחלתי לחוש כאבים כשהועבר זז. הופנתי לאולטרסאונד, לא נמצאה ירידה בכמות מי שפיר. בימים האחרונים הכאב הפך למשמעותי (בעיקר בישיבה), ממה זה עשוי לנבוע והאם זה טבעי? עדי
יתכן שתנועות העובר כואבות, וזה לא אומר שיש בעיה עם ההריון. ממלץ לוודא זאת בבדיקה אצל רופא נשים. בברכה, ד"ר יפת יובל, רופא נשים, מומחה ברפואת נשים וילוד דיקור מי שפיר, בצוע סקירת מערכות העובר, יעוץ ומעקב בהריונות בסיכון גבוה ברודצקי 43 רמת אביב, טל. 0544564018 מנהל המיון הגינקולוגי, בי"ח "שיבא" תל השומר