היריון אחרי גיל 40.....
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי. אני בת 40 וילדתי לפני 8 חודשים בגיל 39 ו8 חודשים אני אמורה לעשות שתל בשן קדמית דבר העלול לקחת חצי שנה .אם אני יעשה את השתל אני אסיים את הטיפול בגיל 40 ו10 חודשים זאת שן קדמית ובגלל זה ההתלבטות האם עדיף להיכנס עכשיו להיריון או המתין לסיום השתל? כמה קריטי זה מבחינת הסיכוי להיכנס להיריון? ושאלה אחרונה יש ההדל בין היריון בגיל 39 להיריון בשנות ה40 ??
שלום, מומלץ להתייעץ עם רופא שיניים לגבי דחיפות השתל והאם ניתן לבצע אותו במהלך הריון. ככל שהגיל מתקדם כניסה להריון יותר מורכבת אבל ההבדלים בהמתנה של חודשים בודדים כנראה לא דרמטיים, לעומת זאת הריון עם בעיות שיניים כן יכול להיות בעייתי ולכן כדאי להתייעץ עם רופא שיניים על המשמעות וההשפעה על ההריון. בהצלחה