העמסת סוכר

דיון מתוך פורום  הריון ולידה

09/05/2026 | 21:58 | מאת: היי

היי האם אפשר לבצע העמסת סוכר של 50 בשבוע 28+1 עד 28+6? תודה

שלום, ניתן לבצע gct בין שבועות 24+0 - 28+6 בהצלחה

מנהלי פורום הריון ולידה