תופעות לואי בונגסטה
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לקחתי כבר כחמישה כדורים והתחילה תופעת לוואי של ירידה במתן שתן, וכן יש לי כאבים בצידי הגב התחתון. האם אפשר להמשיך לקחת את התרופה?
היי, אני לא רופאה אמנם, אבל אחות ומתערבת רק בגלל שיכול להיות שיקח זמן עד שמישהו יראה את השאלה שלך. ירידה במתן שתן וכאב בצידי הגב יכולים להעיד על דלקת בדרכי השתן או אפילו פיילונפריטיס- דלקת בכליה שעלולות להוביל ללידה מוקדמת אם את לא מטופלת. גשי בהקדם לרופא/ת משפחה, תעשי סטיק שתן ורבית ותראי אם את צריכה להתחיל טיפול אנטיביוטי.