העמסת סוכר.............
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי עשיתי סקירה מאוחרת בשבוע 23 ו3 ימים התוצאות : BDP מ"מ62-תואם לשבוע 25.2 מ"מHead cir -227 -תואם לשבוע 24.6 מ"מAB.Cir -207-תואם לשבוע 25.2 מ"מ Femour length -42 -תואם לשבוע 23.5 הערכת משקל-727 גרם תואם לשבוע 24.3 אחוזון משקל עובר:92% אורך צןואר הרחם -41 מ"מ ללא פנלינג כל האיברים שנצפו תקינים בנוסף הרופאת נשים הפנתה אותי ישר להעמסת סוכר של 100 האם זה יכןל להיות סכרת בןודאות?קצת מודאגת הבדיקה שלי ביום שני הקרןב ונכנסתי ללחץ שאולי יש לי סכרת איך מטפלים?אני ממש חוששת מהבדיקה ומהתוצאה
כשיש עובר גדול, מעל אחוזון 90, יש חשד לסכרת הריון ולכן עושים בדיקה אבחנתית של העמסת סוכר 100 גרם. במידה ויש סכרת, תחילה מנסים לאזן עם שינוי תזונה. במידה ולא מתאזן, מוסיפים אינסולין.