מתי ממליצים על זירוז לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום וברכה אני בשבוע 41+3 מותשת מאוד מההריון, כבר לרא מסוגלת לעשות כלום. מתי שולחים לזירוז לידה בבי"ח מצד אחד רוצה כבר ללדת אבל חוששת מאוד מלידה כואבת בגלל הזירוז
גשי למיון לצורך זירוז. במידה ויש חשש מכאב, ניתן לקבל אפידורל כשתגיעי לחדר לידה
תודה על המענה המהיר!!! יש לי חשש שישלחו אותי הבייתה חזרה ולא יתייחסו לפני 12 שנים שלחןו אותי חזרה בשבוע 41+5 ואמרו לי לחזור ב42
זמנים קצת השתנו. לא מכיר הרבה בתי חולים שלא יסכימו ליילוד בשבוע כזה