הריון תוך כדי נטילת גלולות
דיון מתוך פורום הריון ולידה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ד״ר, נטלתי גלולות באופן לא סדיר (כמו שרואים בתמונה), קיבלה מחזור, השלימתי חודש נוסף של גלולות באופן סדיר (לקחתי הכל) ונכנסתי להריון. האם סביר להיכנס להריון במצב הזה? האם החודש הקודם שבו לא נטלתי באופן קבוע השפיע על הכניסה להריון?
לקריאה נוספת והעמקה
כאשר לא לוקחים את הגלולות באופן סדיר ניתן להכנס להריון באותו חודש. אינני יודעת באיזה שבוע את נמצאת, אבל ייתכן שנכנסת להריון מביוץ שהתרחש בחודש בו נטלת גלולות בצורה לא סדירה וה"מחזור" שהיה לא היה מחזור כי אם דימום בתחילת הריון. בכל מקרה, יש להפסיק באופן מיידי את נטילת הגלולות. עליך לפנות לרופא הנשים המטפל