הודעה לחברי הפורום - עזביתי באופן ארעי

דיון מתוך פורום  תמיכה וסיוע לסובלים ממחלות ופציעות קשות

היי, בימים האחרונים, כפי שכולם שמו לב, הוספה לצוות הניהול של הפורום גם יערה. אינני יודע בשלב זה אם הצטרפותה הינו דבר זמני או קבוע, אולם אני יודע בוודאות שהיא תדע למלא את מקומי בתקופה בה לא אהיה בפורום בצורה המקסימלית. ההפסקה, או אולי "פסק הזמן" שאני לוקח נובע בעיקר מעניינים אישיים שאין אני רוצה לפרטם מעל הפורום, סביר להניח שבהמשך אספר מעבר, אלא שכעת זה לא נראה העיתוי הנכון. למרות שאני אעדר מכאן, אין הדבר אומר שאני שוכח את חברי הפורום הנוכחיים והדבר נכון גם לאלו החדשים שיהיו - ניתן לפנות אלי במייל, אם כי עדיף בשלב זה לפנות לעומר נעים. עומר נעים, איש הקשר שלי אל מול הפורום בתקופה שאני לא אהיה יהיה הגורם אשר ינסה לסייע למי שצריך, הועברו אליו כל פרטי ההתקשרות של הוגרמים והגופים השונים שיכולים לסייע לכם בשעת הצורך ואל תחששו מלפנות אליו, הקשרים שהפורום יצר עם גורמים חיצוניים הם משמעותיים ויכולים לסייע במספר רבדים. זה הכל לבינתיים, אני מניח שתוך מספר שבועות עד מספר חודשים אהיה בחזרה. אלון לופוביץ

13/07/2008 | 22:43 | מאת: אסי

כתבתי לך את זה כבר למייל, אבל אני יכתוב את זה שוב. אני שמח שאת מצטרפת לניהול. את אחלה של ילדה. היית בפורום מההתחלה, הכרת את החברים ואת חלק מאיתנו. אני מקווה מאוד שאלון יחזור כמה שיותר מהר ואז הניהול יהיה מושלם. אין לי עוד מה להוסיף אז אני אפסיק חחחח.... המון בהצלחה ומזל טוב! אסי.

16/07/2008 | 10:44 | מאת: גבריאל

אוואה יפה יפה... עכשיו את גם מנהלת את הפורום? מה הצעד הבא, מנכ"לית של חברה? (זוכרת את ההתערבות שלנו??) (: תמשיכי לעלות ולהצליח, אני בטוח שתגיעי רחוק!!! והכי חשוב- תמשיכי להיות חמודה ומצחיקה ואכפתית בדיוק כמו שאת!!! בהערכה רבה, גבריאל.

מנהלי פורום תמיכה וסיוע לסובלים ממחלות ופציעות קשות