סרטן ויחסים

דיון מתוך פורום  תמיכה וסיוע לסובלים ממחלות ופציעות קשות

06/05/2008 | 19:40 | מאת: שיר

חבר שלי חולה בסרטן השאלה שלי היא אם מותר לנו לקיים יחסים מיניים למרות המחלה והטיפולים שהוא עובר? אם זה לא מסוכן לו וגם לי..........

לקריאה נוספת והעמקה
06/05/2008 | 20:28 | מאת: מירון ריאחי

קראתי בכתבה על עידן מנהל פורום ממאיר שנפטר לפני מספר חודשים בו הוא מספר שהדבר רצוי. איני יודע אם זה עניין רפואי או המצאה שלו. מה שכן לך זה לא מסוכן. סרטן לא מדבק. מה גם אם הוא מקבל כימוטרפייה זה לא מסכן אותך בהריון. אם זה מסוכן לו. זה תצטרכי לחכות לתשובה של דר' דני רוזין בעניין. רק בריאות.

ככלל אין מניעה. ב-48 שעות אחרי כמותרפיה מומלץ שימוש בקונדום (גם אם יש אמצעי מניעה אחרים) כי עלולה להיות הפרשת תרופה בזרע. יש הטוענים שעם ספירות נמוכות רצוי להימנע מיחסים- אך אין לזה ממש תמיכה מדעית. אם יש תרומבוציטופניה כדאי לא להשתולל (ביחוד אם האישה היא החולה)

סרטן ויחסים זה לא משהו שלא יכול להשתלב יחד.. וזה ניראה לי אפילו טיבעי לחלוטין . כי יש את אותם אנשים שהיו מפחדים אפילו לנסות. אני יכול לומר מניסיוני האישי והדיי פרטי שהפעם הראשונה והבאות אחריה קרו תוך כדי המחלה .. כמובן עם אמצעי הגנה וכו' . והכל הלך טיבעי ויפה כמו בדרך כלל . רק לשים לב למה עושים ...לא להשתולל עם ספירות נמוכות ..

מנהלי פורום תמיכה וסיוע לסובלים ממחלות ופציעות קשות