הודעה לחברי פורום-עדכון מצבי

דיון מתוך פורום  תמיכה וסיוע לסובלים ממחלות ופציעות קשות

לחברי הפורום שלום, כמו שכבר ניתן להבין בימים האחרונים אינני בקו הבריאות והדבר קיבל ביטוי משמעותי לכך ביום רביעי האחרון כאשר אושפזתי, כעת אני במספר ימי חופש לצורך טיפול תרופתי מסויים. בתקופה הקרובה אצטרך לעבור כנראה ניתוח. אני מעדיף בשלב זה לא להוסיף מידע באשר למהות המחלה או חומרתה אני רק יכול לומר שמדובר במחלת ריאות, אני מבקש לא להקשות ולא לנסות לשאול בכל זאת במה מדובר כי אני לא חושב שבשלב הזה זה נכון... הפורום,למרות כל האמור, יישאר במבנה שלו, בייעדיו ובמטרותיו, ימשיך לפרוח ולצמוח וימשיך לסייע ככל הניתן למי שניתן כשניתן. הפורום, ימשיך להיות מנוהל על ידי עומר נעים, מירון ריאחי וכמובן -ד"ר רוזין שמסייע לנו רבות, באופן זמני, כאמור, אעדר וזו עשוייה להיות תקופה של מספר שבועות. עם זאת אני מבטיח על כל שינוי או התפתחות תבוא הודעה מסודרת לפורום ע"י מי ממנהליו. בזמן הקרוב אני מעביר לעומר נעים את הפרטים ואת מספרי הטלפון של הגורמים שבקשר איתי אליהם אני פונה כאשר אני מוצא מקום לסייע, אשר על כן כל מי שמבקש לבדוק אפשרות של סיוע דרך הפורום מוזמן להעביר פנייה במייל אל עומר נעים החל מסוף השבוע הקרוב. מודה לכולם על המילים החמות. "כלנו ביחד - פורום אחד" בברכת חג חירות שמח, אלון לופוביץ.

10/04/2008 | 18:56 | מאת: מיתר

שתהיה לך החלמה מהירה, מקווה שהניתוח יעבור בהצלחה. תחזור מהר ותשתף אותנו... רק בריאות(-:

01/05/2008 | 00:14 | מאת: רם

נורא רציתי לדעת מה איתך, ואני שמח שאתה נפתרת מאופיס :-) ובתשומת לב יתרה : אני שולח לך את כל האיחולים שבעולם, להחלמתך, בזכות עוז רוחך ,קורת הרוך, והחוסר האכפתיות שלך לגרום לאנשים שלא טוב לך, מוציא את כולנו מרוצים ומסבים לך בהדדיות אות כבוד לאות הזדהות, רק שתדע לנו אכפת ממך, והפורום יתנהל כרגיל, אני מצידי יהפוך למשתמש פעיל מרגע זה, גם אני נמצע בתהליך כרגע, בדיקות השמיעה האחרונות שעשיתי העלו את המסקנה שהשמיעה שלי מתדרדרת. הכל כמובן התחיל מהכימוטראפיה ההיפוטרמית שעברתי לאחר הניתוח, גם אחי 20 שנה, המצב לא משהו באוזניים, מכשירי השמיעה שבבעלותי לא עוזרים כל כך, והנני מתכון לרכוש חדשים, יותר מפותחים מאלה שנמצאים ברשותי בזה הרגע מצטער שלא סיפרתי לך אלון, אבל הדחקתי את בעיית השמיע הכדי להיות פרגמטי ככל האפשר ולא להתלות בבעיות שלי, במיוחד בשירות הצבאי אך כרגע אני חיב להתמודד עם זה המשך שבוע טוב לכולם :-)

היי רם, עזבתי את אופיס דיפו מתוך שאיפה להתקדם, אהבתי את המקום, את העובדים את כולם וזה היה אפילו קצת עצוב לי ולהם שעזבתי. עוד יכול להיות שאני עוד אחזור לשם, אבל יש עוד זמן. אני חושב שמה שאתה עברת לא מוכיח לנו למה אתה מסוגל אלא מוכיח קודם כל וראשית כל לפני הכל למה אתה עצמך מסוגל ולאן אתה מסוגל להגיע, אם רק תרצה בכך, וכשאתה רוצה כמו שאתה ואני כבר יודעים - אתה גם מצליח בזה. זו לא שאלה רק של יכולת.... כי יכולת, לדעתי, יש לך והרבה, מהכרותי הקצרה איתך, אלא רצון, בניגוד ליכולת זה לא דבר שנולדים איתו אלא רוכשים אותו והשילוב של שניהם ביחד זה "השילוב המנצח" בכל מקום, בכל דבר, בכל דרך להגשמת מטרות, שאיפות, חלומות. אתה אחד עם מטרות שאיפת וחלומות - אני סומך עליך בעיניים עצומות שאתה תגיע ליעדים האלה. סומך עליך. אלון

מנהלי פורום תמיכה וסיוע לסובלים ממחלות ופציעות קשות