נושא לדיון:היסטוריה, פוליטיקה והיהודי החצוף

דיון מתוך פורום  תמיכה וסיוע לסובלים ממחלות ופציעות קשות

24/12/2007 | 23:50 | מאת: מירון

היי חברים קצת לשנות אוירה החלטתי להביא לכאן קצת חומר שעיצבן אותי השבוע. מזה עיצבן אתם לא יודעים כמה. הרתיח לי את הדם על אש גבוהה ומזג לשאר האיברים הפנימיים... אתמול קיבלתי מייל על חברת נסטלה. מתברר שזו חברה גרמנית שבזמן השואה סייעה לנאצים בהשמדת היהודים. עוד מסתבר שאותה חברה נרכשה ע"י חברה ענקית שאין מצב שהמרק עוף שהם מייצרים או חטיף הבוטנים שלהם לא נמצא אצלכם בארון. הלו היא חברת אוסם. בין הייתר גם חברת טבעול נמכרה לאותה חברה גרמנית.למה? אוסם היא בעלת השליטה בטבעול... אותה חברה שרק לפני יותר מ 60 שנה סייעה לאותם נאצים-היטלר לרצוח יהודים במחנות ההשמדה. סבי היה ניצול שואה. אומנם הוא נכנס למחנות לקראת סוף המלחמה אבל הוא בילה שם "כמה" לילות (חודשים) ארוכים. תראו לי עוד מדינה בעולם בה חברה נמכרת למדינה שרצתה בהשמדתה. שחברה יהודית, חברה שהוקמה ע"י ניצולי שואה(טבעול) תימכר לאותם אלו שסיעו לנאצים. סבי ועוד 6 מליון יהודים מתהפכים בקברם. והבוקר אני פותח עיתון. לא פחות ולא יותר אחד השחקנים האהובים בישראל הלו הוא וויל סמית בא ואומר "היטלר היה אדם טוב" ועוד הביע אהדה לאותו צורר נאצי "כולם טובים". אכן אדם אציל נפש. והבוקר עמוד ראשי בעיתון מוכר בארץ(כאילו שיש המון עיתונים גדולים). "הנוסחה לשחרור אסירים רוצחים". 1. רצחו משתפים פלסטינאים. 2. מילאו תפקיד זוטר. 3. פצעו אך לא הרגו. אני אתייחס רק לחלק הראשון. אני לא שמאלני. להפך אני ימני מאוד (ולא! אני לא בעד להרוג את כל הערבים ממש לא). אדם בא. סיכן את חיו ואת חיי משפחתו. לבסוף נתפס ונהרג(נרצח). וכולם יודעים את המיתה הארוכה והכואבת שהייתה לו.... והדם שלו כבר לא שווה? אני פשוט בהלם מהחוצפה והכפיות טובה של הממשלה שלנו. מדינה שעברה תהפוכות עצומות בסך הכל 60 שנה. שואה. פיגועים. רדיפות פרוגרומים ועוד וזה התודה שלה לאנשים שהקריבו את חייהם למען המדינה. פשוט בושה וחרפה למעוניינים לקבל את המצגת פנו אלי במייל.

26/12/2007 | 23:12 | מאת: מיתר

וגם ממש לא לכל דבר שכתוב בעיתון. לפי מיטב זכרוני, ויל סמית' לא אמר שהיטלר היה אדם טוב, אלא שמנקודת הראות שלו (של היטלר), הוא עשה את מה שטוב לדעתו. וזה שונה לגמרי לדעתי. דבר שלישי, אוקיי, אז לפני שישים שנה נסטלה עזרה לנאצים. אז מה? לפי נק' המבט שלך, ישראל גם לא צריכה להיות בקשרים דיפלומטיים עם גרמניה, כי לפני שישים שנה היא הייתה נאצית? ולא לשחק איתה כדורגל למשל? ולא לקבל תיירים גרמנים? ולא להשתמש באמאזון? (המשלוחים לישראל נעשים דרך גרמניה), וכו' וכו'... אני חושבת שצריך קודם לדאוג למה שקורה בארץ (המצב הזוועתי של ניצולי השואה), מאשר לדאוג מכל שטות שאיזה דביל פולט.

26/12/2007 | 23:48 | מאת: מירון

אדם שאין לו עבר הוא אדם שאין לו עתיד. אסור לנו לשכוח מהעבר אסור בשום אופן. נקיים איתם מסחר נדבר איתם אבל תמיד תמיד נזכור את מה שההורים שלהם עשו. העניין הוא שחברה שבין השאר הוקמה ע"י ניצולי השואה נמכרה לחברה שסייעה לנאצים-ולא משנה לי מה היו המניעים שלה. אמריקה. למה נראה לך כל כך חמודה איתנו? גם היא סיעה במרחאות במלחמת העולם השניה לנאצים(צילומי אויר שערה הראו את המחנות-מספיק שהם היו מפגיזים את המחנות, אז היו הולכים כמה מאוד יהודים אבל חייהם של מליונים אחרים היו ניצלים. מה לעשות? חייבים להמשיך וכן אם אני אהיה מליונר אני אקנה וולוו שלמיטב ידיעתי היא גרמנית. אני אסע לפולין ואשלם שם לגויים על שתיה ומגורים. אני לא אומר לעשות חרם אני אומר שצריך לדעת. וויל סמית אמר שלדעתו היטלר היה אדם טוב. כולם לדעתו טובים, בטפיסתו המעוותת הוא ראה שככה צריך לעשות.-אני חוזר ואומר "אדם נהור" באשר למצב של ניצולי השואה. צריך להוכיח שאתה ניצול שואה.אבל בין וועדה לוועדה עוד ועוד ניצולי שואה מתים. עוד סעיף הזוי של ממשלת ישראל. זכות הציבור לדעת. (אני משער ששום אדם לא יסתכן בבנית מצגת שקרית והפצתה ברשת-על הוצאת דיבה יושבים 3 שנים בכלא) מירון

מנהלי פורום תמיכה וסיוע לסובלים ממחלות ופציעות קשות