היי אנשים, כמה עדכונים....

דיון מתוך פורום  תמיכה וסיוע לסובלים ממחלות ופציעות קשות

03/11/2007 | 19:01 | מאת: יערה

האמת שלא ממש רציתי להעלם מהאופוק.... וגם לא ממש מתחשק לי לפרוס את שעבר עלי בחודש האחרון בצורה כזו חפוזה ומעצבנתף בטח ובטח לא כשאני מרגישה שאני על סף בכי כמו עכשיו... אבל האמת שעברה ועדיין עוברת עלי תקופה לא קלה. בהתחלה הרגשתי סתם כאב ראש פה, ידיים כואבות שם, הראיה החלה להטשטש... בקיצור לאחר שבועות של כאבים ובסופו של ביקור אצל רופא עיניים, מצאתי את עם הפניה דחופה לבית חולים בלינסון... אני כבר שבועיים מאושפזת, השבת נתנו לי חופש, מחר אני אמורה לחזור. אני מקווה שהכל יהיה בסדר ב"ה.... אני מקווה שאני עוד אמצא את הזמן לשוב ולכתוב לכם את כל הסיפור וההשלכות, כרגע זה גם קצת קשה לי טכנית כי הראיה בעין שמאלת הלכה כמעט לגמריי (אני רואה 7 אחוז מתוך 100....) ועין ימין גם לא משהו. אז נדבר, עוד, תשמרו על עצמיכם, ותמיד תשאירו תקווה שיהיה בסדר. אני מחכה לנס הפרטי שלי.... ושוב סליחה אם הכל יצא כזה מבולבל ולא מובן כזה.... אוהבת המון, יערה.

יערה שרק תרגישי טוב ולא פחות מזה יכול להיות שאני יהיה באיזור בילינסון השבוע אולי תהיי מעוניינת למבקר או מבקרים אם תשאירי אי מייל או טלפון שנוכל להשיג אותך :):) אני אשמח :)

08/11/2007 | 23:58 | מאת: יערה

קצת באיחור... תודה רבה, ב"ה השתחררתי ואני מרגישה יותר טוב... אני עושה גיחות לבית החולים אבל אני לא צריכה להיות שם כל יום וגם לא לישון תודה לאל.... תודה בכל אופן!!!! (= רק בריאות!!!

04/11/2007 | 23:43 | מאת: מיתר

אין כמו חופש לילה בבית, מקווה שתחלימי במהרה ותצאי מהאשפוז! ושתוכלי בקרוב לעדכן ולספר מה קרה.. אז תעדכני שוב כשתוכלי כי דואגים לך! (יש מישהו שיכול לכתוב להקליד במקומך?) מיתר.

09/11/2007 | 00:06 | מאת: יערה

ב"ה אני מרגישה יותר טוב... מבחינת מצב הראיה כאמור הנזק הוא בלתי הפיך אז אין יותר מידיי אין מה לעשות חוץ מלקוות לנס.... (= אבל אני מקבלת טיפול שהמצב לא יחזור או חס וחלילה יתדרדר וגם יש לי מעקבים כל שבוע לראות שהמצב לא מחמיר ככה שאני מקווה שיהיה בסדר... (= מה שמאוד נפגע לי זהו שדה הראיה ולא חדות הראיה (בעין שמאל החדות גם נפגעה שעין שמאל היא במצב קשה אצלי אבל עין ימין מצילה אותי) וצריך לשים לב. שדרה ראיה זה מה שהעין שלך מסוגלת לקלוט הראיה מסביב. זאת אומרת כשאת תסתכלי על מכונית ברחוב תהיי מסוגלת לראות גם את האדם שנשען עליה ואת המעבר חציה ליד וכו'. אצלי השדה ראיה נפגע כ"כ שהוא הצטמצם כאילו אני מסתכלת תמיד דרך חור של מנעול. אני לא מסוגלת לראות הרבה דברים שיכולים לסכן אותי... מה גם שחדות הראיה בשמאל נפגע אצלי... בקיצור המצב די מסובך. אני אחפש הסבר יותר טוב באינטרנט ואני אתן קישור. מצאתי: http://www.glaucoma.co.il/hebrew/HEB_patient_GLA_what_is_VF.asp מקווה שזה יעזור.... מה איתך תגידי?

06/11/2007 | 15:57 | מאת: מירון

אם הייתי יכול לחזק הייתי מחזק. אבל זה יראה קצת אידיוטי לדעתי. אין לי מילים שיכולות לתאר את הזעזוע שאני מרגיש כרגע. מה היה? הפלאפון שלי חזר לחיים (מה שאומר שאלוהים קיים וכן יש מושג שנקרא תחיית המתים)...

06/11/2007 | 16:08 | מאת: מירון

נשלח עוד לפני שסיימתי לכתוב.... אם הייתי יכול לחזק הייתי מחזק. זה ישמע קצת אידיוטי לדעתי, אבל אני חושב שמה שלא אומר פה,זה לא יספיק . אין לי מילים שיכולות לתאר את הזעזוע שאני מרגיש. מה היה? הפלאפון שלי חזר לחיים (מה שאומר שאלוהים קיים וכן יש מושג שנקרא תחיית המתים)...אשמח ליצור קשר, אם זה בסדר מבחינתך? מתנצל שלא יצא לי להתחבר... מקווה שאכן יקרה לך נס... :'( מירון, כל טוב ורפואה שלימה

מנהלי פורום תמיכה וסיוע לסובלים ממחלות ופציעות קשות