חדשה כאן.. \:

דיון מתוך פורום  תמיכה וסיוע לסובלים ממחלות ופציעות קשות

03/09/2007 | 16:50 | מאת: אור (:

אמממ, טוב.. אני אור.. ולפני כחודשיים נודע לי שאני חולה בסרטן.. רבדומיוסרקומה.. חח \: בכל מקרה.. יש לי כמה שאלותת ואשמח אם תוכלו לענות לי עליהן. (: - באיזה שלב מוציאים את הפורט? - האם יש דרך נוספת להתמודד עם כאבי גב ורגליים (כתוצאה ממתן זריקות ניאופוגן) מלבד כל התרופות המשככות שנותנים בבית החולים? - והכי חשוב: איך מתמודדים עם הפצעים הנוראיים האלו בפפה??!!?!?!! ***ו.. ניסיתי תמציות חרובים, שטיפות פה עם ניסטטין וקורסודיל, אורלטן, דקטרין אורל ג'ל, טראומל, הכל!! \: *** לא עזר @!# תוווודה מראש (: אורוש..

לקריאה נוספת והעמקה
03/09/2007 | 20:19 | מאת: מירון

שלום אור. ברוכה הבאה לאתר, בקשר לשאלותיך. באיזה שלב מוציאים את הפורט? קודם כל צריך לסיים את הטיפולים. סיימת את הטיפולים? מחכים 5 שנים. או תקופה החלמה של סוג הגידול שלך. אחרי שהחלמת מוציאים אותו.(לי הוציאו כשאני בהכרה מלאה)(עם הרדמה מקומית באזור הפורט). האם יש דרך נוספת להתמודד עם כאבי גב ורגליים (כתוצאה ממתן זריקות ניאופ בעניין זה ממליץ לך לחכות לתשובה של דר' דני רוזין. שאלה, האונקולוגים שלך לא מוצאים פתרון לכאב? בהצלחה.ורפואה שלמה.

לגבי הפורט- במידה והוא עובד בסדר ולא גורם לבעיות שדורשות הוצאתו כמו קריש בוריד או זיהום, ההוצאה נעשית לאחר סיום הטיפולים וכשעובר מספיק זמן שלאחריו הסיכויים להישנות כבר נמוכים, ודי בטוחים שאין צורך בעוד טיפולים. ברבדומיוסרקומה לא מדובר על 5 שנים אלא פחות, שנה שנתיים, אבל לרוב הוצאת הפורט נעשית עוד קודם. לגבי הכאבים והפצעים בפה- פחות או יותר מנית את הדברים המוכרים והמקובלים (אולי גם חלב עיזים)- עם חלק מהדברים צריך לחיות ולהתמודד, מתוך ידיעה שזה זמני וחולף.

מנהלי פורום תמיכה וסיוע לסובלים ממחלות ופציעות קשות