אהלן חבר'ה!!!

דיון מתוך פורום  תמיכה וסיוע לסובלים ממחלות ופציעות קשות

06/05/2007 | 21:16 | מאת: יערה

מה קורה? אני רואה שבזמן הרב שלא יצא לי להתחבר לא הפסדתי הרבה... (: ולמען האמת כבר נמאס לי לכתוב בכל פעם "לאן נעלמתם"... אני בטוחה שהייתם מאוד עסוקים... יש לי מחר מתכונת בביולוגיה ובסה"כ אני די שמחה שזה מבחן מעשי- "מבחן מעבדה" כך שאין מה ללמוד בכלל... אני עדיין ב"היי" מהחופש הארוך שהיה לנו... מיום העצמאות אנחנו בכלל לא לומדים... זאת אומרת לא לומדים בכיתות אבל לומדים בבית וזה מאוד מאוד כייף! מקווה שנהנתם ביום העצמאות, וכולי תקווה שתתחילו לכתוב כמו פעם!!! יומטוף, יערה.

07/05/2007 | 14:59 | מאת: מיתר

יערה בהצלחה במתכונת! גם אני לומדת ביולגיה... אני מניחה שאת ביא'? כבר את התחלתם ביוטופ וכל זה? מצחיק שמזכירים את נושא שיעורי ביולוגיה פה כי היו לי כמה קטעים מצחיקים בהקשר הזה... (המורה מראה תמונות של ריאות על הלוח. אני: "מה אבל איך צלמו את זה? מה הוציאו לאנשים ריאה?" המורה: "לא, אחרי שהבן אדם מת הוציאו וצלמו..." מורות לביולוגיה לא חכמות במיוחדP:)

07/05/2007 | 23:00 | מאת: יערה

אצלי הבעיה שהמורה יותר מידיי חכמה... אנחנו תמיד צוחקות עליה שהיא מטעה כי היא מבוגרת (היא מלמדת באולפנא כבר 30 שנה בערך...) אז בנות חושבות שאפשר לסובב אותה אבל היא לא טפשה... והיא זוכר כל פרט!!! זה משגע!!! אני יכולה לשאול אותה שאלה והיא תענה לי בתגובה "כן... יערה... לא היית בתאריך זה וזה, בדיוק מתי שלימדתי את הנושא אז אח"כ אל תבואי ותשאלי אותי", אפילו שזה היה לפני חצי שנה בערך!!! כן... ביוטופ... הדבר הכי מבעס שיש במגמה! זו הסיבה שהרבה בנות אצלינו נשרו... אני בכיתה י"ב ברוך ה', עוד שניה מסיימת!!!! (: הנושא שלי הוא "צמחי חוף ים" ואנחנו עושות אותו באולגה. יש לך כבר נושא לעבודה שלך? אשמח לעזור לך אם תצטרכי עזרה כלשהי (שאלות אקולוגיות וכדומה...) לילה טוב!!! (:

מנהלי פורום תמיכה וסיוע לסובלים ממחלות ופציעות קשות