פרסומות בתוך ההודעות

דיון מתוך פורום  אתם ואנחנו (מכתבים למערכת אתר דוקטורס)

25/09/2009 | 21:19 | מאת: גולשת מתמידה

כגולשת וותיקה בפורומים שלכם שמעניקה עצות ונועצת בעצמה אני יכולה לומר שהפרסומות שהחלו להופיע תחת חלון ההודעות מביישות את הכותב ואת הקוראים. אין שום סיבה שמתחת להודעה של כותב דכאוני ואובדני יופיעו כתובות ומרכזים בנושאים שונים. יש בזה משהו מעליב ומבזה שמוריד את הרמה ומצמצם את האינטימיות שנוצרת בתוך פורומים תומכים. אני רואה בזה ירידה ברמה המקצועית וזילות של המענה הרפואי והנפשי למצוקת הפונים. אני כבר מודיעה שאם המצב ימשך כך אפסיק לחלוטין להשתמש באתר שלכם ואעורר הדים תקשורתיים בצינורות אחרים שיחקרו את הנושא. בייחוד חבל כי קיים פוטנציאל חיובי ויעיל בפורומים. מצפה למענה מניח את הדעת ממכם.

26/09/2009 | 14:16 | מאת: יהיה טוב

כותב שנמצא במצוקה קשה צריך לפנות בעיקר לעזרה קונקרטית (רופא, מיון וכו') ולא להסתמך יותר מידי על תמיכה וירטואלית. הודעות אובדניות אמורות לא להתפרסם בין כה וכה. הרשת היא ציבורית מאד ומלכתחילה ולמרות האשלייה אינה מקום אינטימי. לחלוטין לא. הפרסומות הן דבר מאד מקובל היום בכל אמצעי התקשורת, ונכון שהן יכולות לעצבן. התרגלתי ולפעמים גם פתחתי קישורים, וכשקראתי בפורומים של פסיכולוגיה עיינתי בכתבות על דיכאון חרדות וטיפולים נפשיים. כנראה שרוב המשתמשים נעזרים הרבה יותר ממה שהם מופרעים ולא יוותרו.

26/09/2009 | 21:35 | מאת: גולשת מתמידה

אין לי השגות לגבי הפרסומים שהם דבר המאפשר את קיום הפורומים אלא לדרך החדשה בה הם מופיעים בחתחתית ההודעה. אני חושבת שפתרון טכני פשוט יכול מצד אחד גם לקיים אותם ומצד שני לא להפוך את ההודעה למשהו נלעג כמו איזה לוח חוצות מנצנץ. ואם העלת את שאלת המצוקה הדורשת טיפול מעמיק יותר- לעיתים הפורומים האלה מהווים עבור הפונים עזרה ראשונה העשויה למנוע אסונות עתידיים. חשוב שלא נזלזל בפוטנציאל האינטרנטי שלא מחליף אמנם טיפול- אבל מאפשר סיוע נקודתי ותמיכה חשובה ומבורכת.

אתר דוקטורס מקפיד לערוך הפרדה מוחלטת בין תוכן לפרסום. כאתר פרטי שמספק שירות לציבור עליו לייצר הכנסה מפרסום כדי לשרוד. צוות האתר.
30/09/2009 | 21:30 | מאת: גולשת

אבל שרדתם טוב גם קודם... כשהפרסומות לא היו בתוך חלון הודעות הפונים! אין לי השגות כלפי עצם קיום הפרסומות אלא כלפי המיקום החדש שלהן בחודש האחרון- שבינינו אתם בטוח מסוגלים למצוא פתרון יצירתי יותר ולהסיט אותם למקום אחר. יש לכם מוחות יקרים של בוני ומתכנתי אתרים. כשם שעניתי לקודמי- כרגע הודעות הפונים הפכו לשלט חוצות מנצנץ- חבל על הפגיעה ברמה הגבוהה של הפורומים.

מנהלי פורום אתם ואנחנו (מכתבים למערכת אתר דוקטורס)