כאב ראש באזור המרפס

דיון מתוך פורום  אתם ואנחנו (מכתבים למערכת אתר דוקטורס)

30/05/2026 | 22:58 | מאת: יוסף

שלום וברכה אני סובל מכאב ראש באזור המרפס ודווקא שמה כבר חצי שנה, עשיתי סי טי ראש לפני חצי שנה וב"ה יצא תקין (זה היה ללא חומר ניגוד), זה מלווה גם בחולשה ברגלים השאלה היא מה זה יכול להיות תודה רבה

מנהלי פורום אתם ואנחנו (מכתבים למערכת אתר דוקטורס)