תחושת לחץ בשיניים הקדמיות
דיון מתוך פורום אתם ואנחנו (מכתבים למערכת אתר דוקטורס)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
וביומיים שלושה האחרונים התחלתי לחוש לחץ בשיניים הקדמיות מה יכולות להיות הסיבות לכך? (אני משתמשת בסד לילה לכאבי פנים ולסתות באופן קבוע ומשתמשת במברשת שיניים חשמלית, ובעבר הייתי אצל קלינאי תקשורת לדחיקת לשון)
שלום,
זהו אינו פורום רפואי, אנא הפני שאלתך לפורום "רפואת שיניים" https://www.doctors.co.il/forum-13/
בברכה,
צוות האתר