פלמינל הידרו על פצע מהחלקה
דיון מתוך פורום אתם ואנחנו (מכתבים למערכת אתר דוקטורס)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
החלקתי עם קטנוע וקיבלתי שפשוף ללא דם ושמתי עליו פלמינל הידרו אמרו לי להשאר עם חבישה ביום יומיים הראשונים עם החלפה של 24 שעות ולאחר מכן להשאר עם החבישה עד כמה ימים הבעיה שהחבישה מרגיש דבוקה מאוד לפצע האם אני אמור לשחרר את זה בצורה כלשהי או שזה משתחרר לבד איכשהו
שלום,
זהו אינו פורום רפואי, אנא הפנה שאלתך לפורום "רפואה דחופה" https://www.doctors.co.il/forum-325/
בברכה
צוות האתר