הדבקת תינוק בהצטננות
דיון מתוך פורום אתם ואנחנו (מכתבים למערכת אתר דוקטורס)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתי בת 10 מצוננת בימים האחרונים עם תסמינים של כאב ראש, חולשה, ליחה וגודש באף. (מצבה כבר השתפר, נשאר רק הגודש). אני רוצה לבקר קרובת משפחה ותינוקה בן החודש. האם יש חשש שאעביר לו את ההצטננות למרות שאין לי שום תסמינים? אם יש חשש, כמה זמן צריך לעבור כדי שלא יהיה חשש?
שלום,
זהו אינו פורום רפואי, אנא הפני שאלתך לפורום "רפואת ילדים" https://www.doctors.co.il/forum-31/
בברכה,
צוות האתר