חלבון עוברי גבוה וירידת מים מוקדמת
דיון מתוך פורום אתם ואנחנו (מכתבים למערכת אתר דוקטורס)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בהריון קודם יצא לי ערך מאד גבוה בבדיקת חלבון עוברי. מספר שבועות אחר כך היתה לי ירידת מים מוקדמת מאד. ברוך ה' נולד ילד בריא ומהמם. השאלה שלי היא האם יש קשר בין חלבון עוברי גבוה בדם האם לבעיות בהריון ולא בעובר. אני לא מצליחה למצוא מידע על זה תודה!
שלום
זהו אינו פורום רפואי, אנא הפני שאלתך לפורום הריון ולידה בלינק: |
https://www.doctors.co.il/forum-1321/
בברכה,
צוות האתר