שלום לצוות חשבתי שכבר
דיון מתוך פורום אתם ואנחנו (מכתבים למערכת אתר דוקטורס)
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
חשבתי שכבר התגברתם על הבאג אך מסתבר שלא אצל אודי בונשטיין עדיין המון פעמים הודעות לא עוברת נוטפאונד ..והודעות ארוכות ממש ממש לא.. כמה פעמים צריך לכתוב כדי שהודעה תעלה ? האמת שכבר התיאשתי מכם !! ואני לא היחידה שמעלה את הטענה הזו שם בפורום מה יהיה ? מתי כבר הכל יסודר סופית ? רוצים שלא נכנס ונכתוב שם ? חטוליתוש מיואשת נורא
והבוקר גם בפורום נפגעות תקיפה מינית נסיתי לענות להודעה שנכתבה ומה? כמובן התסריט הידוע מראש חשבתי לתומי שהודעות ארוכות לא עוברות אך התבדתי כן עברו רק לא אלו שלי !!! באמת שכבר אין לי מילים !! הלכתי...רק בגללכם !!
הנושא בטיפול
בברכה
צוות האתר