כוויות מלייזר

דיון מתוך פורום  הסרת שיער בלייזר

18/08/2004 | 09:00 | מאת: מיכל

שלום רב, אחותי עשתה טיפול בלייזר בידיים (lite sheer) ונהיו לה כוויות בידיים. זה נראה כמו שפשוף אחרי נפילה מאופנוע. לאחר שבוע-שבועיים זה התחיל להתקלף ובמקום שזה התקלף יש כתם לבן לעומת צבע העור באיזור שלא נפגע. אני רוצה לדעת איזה רופא מטפל בבעיה זו. האם זה רופא עור או כירורג פלאסטי. אודה לתשובה בהקדם.

לקריאה נוספת והעמקה
18/08/2004 | 12:57 | מאת: ריקי מינצר

הדבר המומלץ ביותר הוא קודם כל לפנות לרופאי המרפאה בה טופלה אחותך.

20/08/2004 | 09:55 | מאת: מיכל

זה לא הכי בריא ללכת לרופא במקום בו טופלתי. כיון שלרופא יש אינטרנס ליפות את הדברים ולאו דווקא הרופא שם הוא מקצועי ומהימן.

02/05/2007 | 21:00 | מאת: ג

האם כוויות מטיפול לייזר עלולות לגרום לצלקות או שמדובר בהיפופיגמנטציה בלבד?

08/11/2008 | 19:30 | מאת: שירי

היי, עשיתי אתמול טיפול לייזר במכשיר קנדלה באזור הבטן ולאחר הטיפול הבטן נהייתה אדומה ובצד שרף לי מאוד... הבנתי שזו כוויה..... לאחר 24 שעות, יש לי עדיין אדמומיות בלי כאבים, זה בצבע אדום לא נפוח וללא שלפוחיות.. האם זה יעבור ללא צלקת?אני ממש בוכה מזה ומפוחדת. תודה,

מנהל פורום הסרת שיער בלייזר