נפילה על שן קדמית
דיון מתוך פורום רפואת שיניים לילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, הבת שלי נפלה לפני שנה בגיל שנתיים על השן הקדמית, במהלך השנה התנפחו לה הפנים כתוצאה מכך וטופלה באנטיביוטיקה. ומאז שמנו לב כי נוצרה מוגלה מעל השן והשן אפורה, המוגלה כמו נקודה מעל השן, וזה נעלם לפרקים וחוזר שוב. היינו אצל רופאה מומחית אך הילדה לא מוכנה בשום פנים ואופן שיטפלו בה. הרופאה טענה שניתן לדחות את הטיפול היות וכרגע היא בת 3 והשינים הקבועות רחוקות אז אין סכנה. האם באמת כך? אני חוששת מנזק לשן הקבועה ולשיניים בכלל
שלום, בד"כ יש קירבה גדולה בין שורשי החלביות והקבועות המתפתחות. יש לצלם ולהחליט על צורה ודרך הטיפול המתאימים לבתכם ( יחד עם רופא שיניים מומחה לילדים מטעם משרד הבריאות) על מנת להימנע מנזק לשיניים הקבועות.