אי בקיעת רוב השיניים אצל ילדה בת שנה וחצי
דיון מתוך פורום רפואת שיניים לילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בתי בת שנה וחצי וכרגע יש לה רק 4 שיניים קדמיות (שתיים תחתונות ושתיים עליונות). רציתי לדעת האם זה שכיח ששאר השיניים לא בקעו עד עכשיו? האם זה מעיד על בעיה כלשהי ומצריך בדיקה? במידה וזה תקין, אשמח לדעת עד איזה גיל זה נחשב תקין, שאדע עד לאן למתוח את הגבול. אציין שהילדה קיבלה את כל החיסונים שתואמים לגילה. אודה לתשובתכם, רונן.
שלום, תיאורך אינו נשמע חריג, עם זאת חשוב ומומלץ להיות במעקב רופא שיניים לילדים ( כל ילד מגיל שנה) , חלק מהמעקב יתייחס להתפתחות המשנן.בהצלחה.