דלקת בחניכים דחוף
דיון מתוך פורום רפואת שיניים לילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לבת שלי בת 12 החניכיים נעשו בצד שמאל בשינים למעלה ובשן אחת מאחור אדמומיות וכאב ביומיים האחרונים זה נראה כמו דלקת עד שאני אגש איתה לרופא שיניים כי פשוט זה חג אז רציתי לשאול אם מותר לה לצחצח שינים עם משחה בשם מרידול והאם יש במשחה הזאת חומר מנטה? כי אסור לה משחה עם מנטה או מנטול והאם מותר בגיל הזה לצחצח יום יומי עם מרידול?...היא משתמשת ביום יום במשחה בשם אלו פרש טבעית ללא מנטול. אודה לתשובה דחופה.
שלום, אם יש בעיה או אי נוחות יש לפנות לרופא שינים, לא ניתן לאבחן ללא בדיקה. על כל אריזת משחה רשומים כל המרכיבים , את צריכה לבדוק את הרשום .