התייעצות בנוגע לטיפול
דיון מתוך פורום רפואת שיניים לילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, רציתי לשאול בבקשה במידה ורואים התחלות של חורים (בצידי השן סמוך לבין השיניים, בשיני חלב) האם איטום חריצים יכול להחריף את הבעיה? בנוגע לחור בשן רופא אחד ייעץ לסתום והשני להמתין ולבוא לביקורת בעוד חצי שני מפני שלטענתו החור קטן והסתימה היא למעשה הגדלתו פי שלוש, במידה וכך אעשה האם יש סיכון להתדרדרות של השן (שן חלבית). תודה רבה
הדעות חלוקות מאד לפעמים לגבי טיפול בעששת התחלתית, חשוב לטפל בעששת בעודה קטנה ובכך למנוע כאב סבל והדבקה של שיניים נוספות לגבי חורים בין השיניים ואיטומים אלו מקומות שונים במשטחי השיניים אך אם יש חורים בין השיניים מומלץ לטפל ולא לאטום חריצים,