גרנולומה בחניכיים בן שנה וחצי
דיון מתוך פורום רפואת שיניים לילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לתינוק בן שנה וחצי היהי סטומטיטיס עם חום 5 ימים, החום עבר, אך המוגלע מסביב לשיניים הקידמיות לא עוברת ויש ריח רע מהפה וזה כבר שבועיים, רופא משפחה נתן טיפול בפצעים בתכשיר SOSטיבעי מכיל צמחים טיבעיים כולל דבש, מה יכול להיות טיפול נוסף כדי שהמוגלע תעבור? אולי שטיפות פה שתוכלו להציע? מי מלח??? טיפול אנטיביוטי? לציין ללא חום.
שלום לימור, ככל הנראה מדובר במחלה ויראלית עם ביטוי בחלל הפה, על כן אין לתת אנטיביוטיקה. על מנת להתאים טיפול (אם יש צורך) יש לפנות לבדיקת רופא שיניים מומחה לילדים או מומחה לרפואת הפה.(עם רישיון מומחה) חשוב לשמור על ניקיון ככל שניתן.