בת 7- אף שן לא נפלה עדיין
דיון מתוך פורום רפואת שיניים לילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב הילדה שלי בת אוטוטו 7 שנים ועדיין לא נפלה לה שום שן חלבית אני ממש מודאגת מכך... האם הגיוני???????? האם תצטרך לעקור??? אודה לתשובתיכם בכבוד רב נטלי
לקריאה נוספת והעמקה
שלום, יש ילדים שאצלם התחלפות השיניים מאוחרת יותר , בדרך כלל מדובר בילדים שגם בקיעת השיניים החלביות הייתה אצלם יחסית יותר מאוחרת. חשוב להיות במעקב רופא שיניים לילדים , בעיקר בהתייחס לבריאות השיניים וכחלק מהמעקב גם התפתחות המשנן והסגר. בהצלחה