נשברה לי השן ונכנסה פנימה שן אחרת
דיון מתוך פורום רפואת שיניים לילדים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום:) לפני חודש וחצי נפלתי וכתוצאה מזה נשברה לי השן והשן שליד נכנסה פנימה...תיקנו לי את השן השבורה רציתי לשאול אם השן שנכנסה קצת פנימה תצא? וכמה זמן זה ייקח?
חסרים נתונים... יש משמעות מאוד גדולה לגיל מטופל ובהקשר לכך רמת התפתחות שורש השן. לכיוון ה "הכניסה פנימה" ולעוד נתונים שרואים בבדיקה ובצילום. לכן חשוב חהיות במעקב ולשאול את הרופא המטפל את השאלות. בהצלחה.