כאבים חזקים בכתף ובזרוע

דיון מתוך פורום  אורתופדיה

17/09/2002 | 06:09 | מאת: מירי

ד"ר לב-אל הנכבד, אני בת 60. זה חצי שנה שאני סובלת מכאבים חזקים ה"נודדים" בין הכתף-זרוע-בסיס הצואר. לפעמים בצד, לפעמים מקדימה ולפעמים(פחות)מאחור. רופא חושב שזו דלקת גידים במפרק הכתף. זריקת קורטיזון לכתף לא עזרה. שום כדור לא עוזר לכאבים. הכאבים מפלחים את היד וכאילו חותכים אותה ויש לי לפעמים התקפות חזקות של כאב שבקושי אפשר לעמוד בהן. עד שהכאבים לא יעברו אי אפשר לבצע פיזיוטרפיה. מה עצתך בעניין?

לקריאה נוספת והעמקה

עצתי היא פני שוב לאורתופד שכן יש למקם את סיבת הכאב ויתכן שאינה בכתף אלא בצואר. אשר לטענה כי עד שהכאב לא יעבור אי אפשדר לעשות פיסיותרפיה הדבר דומה לאמירה שאי אפשר לתת לשתות כל עוד לא יחלוף הצמא. מזמן לא שמעת שטות גדולה מזו.

18/09/2002 | 02:36 | מאת: מירי

הייתי כבר כמה פעמים אצל האורטופד ופעמיים עשו צילומי רנטגן וקבעו שהבעיה במפרק הכתף , פעם אחת הרופא כינה את זה גם "frozen shoulder ". בהתחלה הצלחתי לעשות את התרגילים, אך במשך הזמן מצב הכאבים החמיר, היד "תקועה" ואינני מסוגלת אפילו להתחיל עם התרגילים. או אולי אתה מתכוון לסוג אחר של פיזיותרפיה? אנידי אובדת עצות. הכאבים נמשכים לאורך כל היממה, פעם יותר, ופעם עוד יותר. ויש לי כל הזמן הרגשה שלא עלו בדיוק על הבעיה. מה דעתך על אקופנקטורה בנושא?

מנהל פורום אורתופדיה